wilmagerrit-naar-yogibear.reismee.nl

Salt Lake City

Door Gijsbert, Tijn en Fenna zijn we naar Schiphol gebracht. Fenna was een beetje sip en liet een traantje onderweg want ze wilde eigenlijk dat oma niet wegging. Onze annuleringsverzekering voorziet hier niet in dus de reis toch door laten gaan. Onze auto op Schiphol uitgezwaaid. Op Schiphol was het opvallend rustig, bij iedere handeling geen personen voor ons, we zaten dus zo aan de koffie. We vlogen met de KLM, in een nieuwachtige dreamliner met de naam Lily. In het vliegtuig was ruimte genoeg, er waren nog zo'n 50 plaatsen over. Er zou eerst nog een Engelsman naast Wilma komen zitten. De stewardess verplaatste hem een rijtje naar achteren dat nog vrij was. Wij hadden drie stoelen dus in de breedte ruimte genoeg. Na het opstijgen het Noordzeekanaal gezien en toen tot aan Groenland in de wolken gevlogen. Vlak voor Salt Lake City weer het wolkendek in dat zo dik was dat je de vleugels van het vliegtuig niet meer kon zien. Wel fijn als alle metertjes het dan een beetje doen. Op de luchthaven van Salt Lake City wel een tijdje in de rij gestaan voordat we door de douane waren. Bij de luchthaven even moeten wachten op de shuttle naar het hotel. Ik had net een telefoontje laten plegen toen ze al voor de deur stonden. Bij het hotel vlotjes ingecheckt en nu is het inmiddels bijna half tien in de avond. In Nederland dus half zes, weet ik gelijk waar dat moeie gevoel vandaan komt.

Francis

Goed te horen dat de reis goed verlopen is en Fenna is straks weer extra blij als oma er weer is
Ik wens jullie weer een prachtige reis door Amerika toe en kijk uit naar jullie verhalen
Groetjes uit Rijswijk van mij en Peter ?

Helene en Willem

Fijn dat de reis goed verlopen is.
En nu lekker genieten
We kijken uit naar jullie verhalen en foto s
Gr ?

Hank

Goed om te lezen dat de reis goed is verlopen. Ga lekker genieten dat doen wij ook hIer in Portugal!

Ma Schaareman

Fijn dat alles goed is gegaan nu lekker gaan genieten van jullie mooie Reis groetjes en dikke kus van Ma

pia

al een beetje in het ritme van de USA.hoop dat alles naar wens gaat veel plezier

Gerrit

Lekker joh ...veel zitruimte in het vliegtuig.
Jammer dat de shuttle naar het hotel zo laat was. Toch een heeeeeel vervelend begin van de vakantie.

Yvonne en Peter

Hartelijke groeten en een prachtige reis gewenst!

Ted en Hanneke

Hoop dat Wilma de wijn nog gaat vinden,beetje jammer anders.Goede reis verder en we volgen het verder vanuit Spanje.Weet zeker dat daar wel wijn is?