wilmagerrit-naar-yogibear.reismee.nl

Wij gaan (al)weer naar de USA

Hallo en welkom op ons reislog!

Het begon 10 jaar geleden toen we samen, een eeuw oud, de reis van ons leven gingen maken. Deze eerste reis naar Amerika was zo geweldig dat we inmiddels voor de vijfde keer dit geweldige uitgestrekte land gaan bezoeken. Ook nu proberen we weer een aantal nationale parken aan te doen. De start is in Salt Lake City.

We mogen dit keer rondtoeren in een camper type C25 van El Monte en hopen vervolgens de komende vier weken de volgende parken aan te doen:

-Timpanogos Cave NM; Great Basin NP; Cedar Breaks NM; Zion NP; Pipe Spring NM; Grand Canyon NP, Capitol Reef NP; Dinosaur NM;

Fossil Bute NM; Grand Teton NP en tot slot Yellowstone NP. Met name in de laatste twee parken hopen we beren te spotten. Verder verwachten wij nog flink wat mooie en bijzondere vogels te zien, waar wij incidenteel over zullen berichten.

In Zion, de grand Canyon en Yellowstone hebben we een paar campings geboekt omdat daar wegens de drukte alles vol zit. Voor de rest trekken we rond op de bonnefooi, we hebben in ieder geval een dak boven ons hoofd.

Wij hebben er zin in.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom. Heb je liever geen mailtjes kan je dit ook weer uitzetten.

Wij zien jullie graag terug op ons reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Gerrit en Wilma

Francis

Ik kijk weer uit naar mooie verhalen en foto's goede reis en geniet ervan ?

Marijke.kuipers@kabelfoon.net

Leuk!

Jacques

Veel plezier,

Hanneke Lankhaar

Goede reis en we gaan jullie verhalen volgen

Jenny en Wibe

Heel veel plezier weer, Gert en Wilma, fijne reis!

Gebr v Adrichem

Wij wensen je goeie reis en behouden thuis komst

Ria

Veel plezier en jullie komen langs mooie plekken

Hanneke &Ted

Wilma en Gerrit,

Heel veel plezier en geniet ervan.

Joke Smith

Ik ga weer jullie verhalen volgen. Veel plezier.

Gerrit en Clazien

De reis is begonnen. Heel veel plezier in en met de C25. Met meer dan warme belangstelling zullen we de reis met zeer belangstelling, doch ook kritisch, volgen.

Ma Schaareman

Wat een verhaal het is allemaal nog wennen eerst maar weer eens goed slapen dan komt alles goed nu gaan genieten groetjes van Ma

Berthe

Wij zijn weer terug en ik ben blij dat je me in je mailinglist heb zitten!
ik ben benieuwd naar jullie verhalen en een hele mooie reis gewenst!