wilmagerrit-naar-yogibear.reismee.nl

Comfort inn

Het pretpark met allerlei achtbanen sloot om 22:00 uur zijn deuren. Maar wat een kolere herrie van de Interstate de hele nacht. Het vrachtverkeer maakt dankbaar gebruik van de 'stille' uren. Een geluidschermpje heb ik hier nog nergens gezien. Vanmorgen de voor het laatst in het campertje ontbeten. De restanten koffie, rijst etc uitgedeeld op de camping. Een Amerikaanse militair, die naast ons stond, was er blij mee. De boel weer ingepakt, Wilma heeft het huisje nog even door een sopje gehaald. Ik had gisteravond de voorruit al schoongemaakt. Restte alleen nog even dumpen en tanken. Vervolgens via de Interstate nog 17 km naar de verhuurder. Waren om 10:30 na totaal 2185 mijl te hebben gereden, weer schadevrij op de plaats van vertrek. De verhuurder had de afgelopen weken nog geen kans gezien zijn kantoor wat schoon te maken. De opslag in de hoek was licht gegroeid. Hij bestelde voor ons een Yelow cab. Een Eritrees als taxi-chauffeur. Hem het adres voorgehouden en hij wist waar het was. Stelde gelijk de meter in op 25 dollar. De heenreis vanaf het hotel was 20 dollar. Hem dit toch maar even voorgehouden en dat 25 inclusief tip zou zijn. Je kan zo'n meter natuurlijk ook gewoon laten lopen, daar zijn ze voor gemaakt. In het hotel kregen we een kamer met uitzicht op de snelweg, met bijbehorend geluid. Wel van alle gemakken voorzien zoals een strijkplank en stoomstrijkijzer. Ik ga morgen weer glad gestreken het vliegtuig in. Vanmiddag eerst ingecheckt en een eind richting down town gelopen. De Jordan River een klein stukje richting downtown gevolgd. Stuitte daar nog op een KOA VIP camping was misschien toch beter geweest dan naast het pretpark. Ook al was de prijs van 82 dollar voor een nacht, wel een dingetje geweest. Ook hier langs de straten mannen en vrouwen die kennelijk een sociaal vangnet missen. Eind van de middag in een 'restaurant' nabij het hotel gegeten. Het restaurant was ons aanbevolen door een man die er net vertrok en een kwart Nederlander beweerde te zijn. Het bier en de wijn waren goed, voor de rest gaan we hier niet terug. Toch natuurlijk een vette fooi gegeven voor de vriendelijke bediening. Maar boeuf stroganoff op een bed van pasta, met een aardappel en sla ernaast. Het geheel overgoten met vet en zout, is wat ons betreft toch niet voor herhaling vatbaar. Vroeg nog of wij de rest in een doggybag mee wilden nemen. Dit aanbod afgeslagen. Het restaurant heette Zilla's. Wilma dacht eerst dat de naam Silly's was omdat er een aanzienlijk aantal mensen rondliepen, met een soort van beperking.

IHanneke Vd A

Goede reis terug.Heerlijk de kleinkinderen weer zien?Ook weer fijn,toch?

Helene en Willem

We hebben weer genoten van jullie verhalen en mooie foto s.
Goede vlucht terug!

Ria van Esschoten

Goede terug vlucht . Genoten van de verhalen en de foto’s op sommige parken waren wij ook geweest. Stuk herkenning ?

Marijke van Eijk

Goede reis, leuke verhalen weer. Tot gauw ;)

Ma Schaareman

Ik wens Jullie een hele goed vlucht en lekker weer naar de kinderen en kleinkinderen groetjes en tot Bellens ??

Elly

Wat een leuke verhalen van jullie! Er schuilt een schrijver in je, Gerrit !
Goede terugreis!

Berthe

We hebben weer gezellig meegereisd, tot snel.
ps. volgen keer wil ik wel mee hoor...

Gerrit

Als je rijst en koffie aan een Amerikaanse militair geef kan er toch ook wel wat extra's af voor een vluchteling uit Eritrea. Da's nou weer jammer.

Gerda.

Mooie verhalen Gerrit en Wilma en alvast welkom thuis.