wilmagerrit-naar-yogibear.reismee.nl

Lagoon R.V. Park & campground

Na een laatste rustige nacht, vanmorgen eerst eens langs de rivier gelopen of er nog ratelslangen lagen te zonnen. Pad is daar een paar meter breed dus je ziet ze als het goed is wel liggen voordat ze beginnen te happen. Maar helaas geen slang gezien. Boeltje weer gepakt en eerst naar Logan gereden. Was gelijk weer druk, best wel een stad met enorm brede wegen. Soms rare verkeerssituaties, mag je niet linksaf op een kruising, terwijl dat met gemak zou kunnen, maar moet je eerst oversteken, dan een u turn en dan rechtsaf. Hier zal de bandenboer vast wel een aandeel in hebben. De eerste camping/ rv park dat we op het oog hadden, leek meer op een woonwagenkamp en was tevens vol. Dus door naar de tweede en laatste optie. De camping moest wel dichtbij de camperverhuurder gelegen zijn. Wij zijn nu in Farmington beland, strak langs de Interstate 15, stijf tegen een pretpark aan en jawel ik heb zojuist de eerste locomotief al horen loeien. Het beloofd dus wel een cold turkey te worden zo. Wat dan weer wel is, dat deze ene camping meer kost dan de rest van de campings in de afgelopen week. Wat dat betreft zijn die Amerikanen toch wat vreemde jongens. Vandaag en morgenochtend de boel weer inpakken. Rondje door de achtbaan is niet helemaal ons ding. Je hoort hier constant gegil, dus zo leuk zal het niet zijn. Aan weerszijden hebben we nu buren op een metertje of drie, alles bij elkaar de perfecte camping om weer snel naar huis te gaan verlangen.

Francis

Gelukkig maar anders gaan jullie nog emigreren?
Goede reis naar huis
Groetjes van ons

Joke

Beste Gerrit. Ik heb genoten van jullie verhalen. Hele goede thuisreis.

Gerrit

Mooie afsluitcamping.