wilmagerrit-naar-yogibear.reismee.nl

Gros ventre

Mijn verhaal was weer eens foetsie. Wij hebben in ieder geval in de ochtend de camphosts Diana en Tom nog gedag gezegd en bedankt voor de hulp met het zonnescherm. In Jackson eerst bij een K- markt langsgegaan voor de boodschappen. Is een soort V&D is geen levensmiddelen. Naar een volgende supermarkt de Albertsons een paar blokken verderop gereden. Was er best wel druk. De camper tussen twee vuilnisbakken in geparkeerd en boodschapjes gedaan. Bij een eerder bezoek had ik al een kortingskaart van albertson gekregen. Deze had ik alleen al weggegeven aan een ander. Dus een nieuwe gevraagd. Was niet nodig volgens de Cassiere de kassa zou mijn creditcard wel herkennen. Er stond inderdaad wat discount onderaan de bon. Ze registreren hier kennelijk nogal gemakkelijk. Bij de Mac Donald was de WiFi erg traag, dus na het ijsje weer vertrokken. Nog benzine en propaan getankt' hiervoor twee naast elkaar zittende benzinepompen bezocht. Zo de uitgaven wat verdeeld over de middenstand hier. Bij het visitorcentrum voor grand Teton geïnformeerd naar een camping dit werd dus Gros Ventre. Daar staan we nu op een plekje waar geen generatoren zijn toegestaan . Lekker rustig. Uitzicht op de grote tetten aan het randje van de camping.